Натуральныя лікі

 АСНОЎНЫЯ ПАТРАБАВАННІ ДА ВЫНІКАЎ ВУЧЭБНАЙ ДЗЕЙНАСЦІ ВУЧНЯЎ

Вучні павінны:

правільна ўжываць тэрміны і выкарыстоўваць паняцці: лічба, разрад, клас, натуральны лік, натуральны рад, каардыната пункта на каардынатным прамені, цотны лік няцотны лік, просты лік, састаўны лік, узаемна простыя лікі, ступень з натуральным паказчыкам;
дзельнікі ліку, раскладанне ліку на множнікі, агульны дзельнік, агульнае кратнае, найбольшы агульны дзельнік, найменшае агульнае кратнае;
ведаць:
розніцу паміж лічбай і лікам;
пазіцыйны запіс натуральнага ліку;
правіла акруглення натуральных лікаў;
прыметы дзялімасці на 2, 3, 4, 5, 9, 10;
умець:
чытаць і запісваць натуральныя лікі;
выконваць арыфметычныя дзеянні з натуральнымі лікамі;
прадстаўляць натуральныя лікі ў выглядзе здабытку простых множнікаў;
паказваць каардынатны прамень,   знаходзіць каардынату пункта,    выяўленага    на   дадзеным прамені, і па зададзенай каардынаце адлюстроўваць пункт на каардынатным прамені;
параўноўваць два лікі і больш за два лікі;
прадстаўляць натуральныя лікі ў выглядзе сумы разрадных складаемых;
прадстаўляць здабытак аднолькавых натуральных   множнікаў   ў  выглядзе ступені з натураль-ным  паказчыкам;
акругляць натуральны лік да пэўнага разраду;
прымяняць законы арыфметычных дзеянняў для спрашчэння (рацыянальнасці) вылічэнняў;
знаходзіць дзельнікі ліку і крытныя ліку; агульныя   дзельнікі   лікаў і агульныя кратныя лікаў; найбольшы агульны дзельнік і найменшая агульны кратны;
выконваць дзяленне з астачай і прадстаўляць  лік  у  выглядзе  сумы астачы  і  здабытку дзелі і дзельніка (a = b·g + r, где 0 < r < b);
кантраляваць правільнасць выканання арыфметычных дзеянняў;
будаваць мадэль умовы задачы (у выглядзе табліцы, схемы, чарцяжу), у якой дадзены значэнні двух з трох узаемазвызаных велічынь, з    мэтай    пошуку яе  рашэння і   умення ажыццяўляць пераход ад адной мадэлі да другой;
інтэрпрэтаваць вынікі вылічэнняў у задачы, даследаваць атрыманае рашэнне задач.                 
            
Адкрыты ўрок                                       Прэзентацыі


                       Дыдактычны матэрыял                          Вучымся цікава

Комментариев нет:

Отправить комментарий